Wij bieden specialistische begeleiding aan kinderen van de basisschool waarbij reguliere bijles niet aanslaat. Wij onderzoeken waar het kind op vastloopt en zetten daar adequaat op in. Denk daarbij aan moeite met spelling, rekenen, technisch lezen of begrijpend lezen, maar ook aan problematiek zoals dyscalculie, dyslexie en ADHD.
Bijles is letterlijk een les erbij, niet meer, niet minder.
Bij remedial teaching starten we met een onderzoek. Hiermee brengen we in kaart waar een leerling op vastloopt, en waarom. We maken een analyse en een handelingsplan om pragmatisch de hiaten weg te werken. De lessen worden afgestemd op de behoeften van de leerling. Ze krijgen elke week leerspellen mee, om datgene wat er geleerd is te borgen. De week daarop kun je weer een nieuwe stap maken in het leerproces. Zo boeken onze leerlingen meer en sneller resultaat dan met reguliere bijles.
Praktijk Meester Andreas gebruikt hier landelijk genormeerde onderzoeken voor. Je hebt dan heel overzichtelijk wat een leerling wel en niet kan. Wij zetten dan in op de hiaten van de leerling.
Wij raden remedial teaching spelling aan. Wij zetten de methode Taal in Blokjes in, dit is een bewezen effectieve methode voor leerlingen met dyslexie.
Wat raden psychomotorisch rekenen aan, dit wordt ookwel JaMaRa-rekenen genoemd. Dit is bewezen effectieve methode.
69,- per sessie
Ja, maar dit heeft niet de voorkeur. Onze ervaring is dat de lessen het beste resultaat geven als die bij ons in de praktijk worden gevolgd.
Ja, klik hier voor meer info.
50 minuten per sessie.
Dit is heel verschillend. Dit kan varieren van 5 tot tientalle lessen. Maak een vrijblijvende belafspraak voor een eerlijk en gedegen advies.