Van onderzoek naar resultaat

Voordat wij beginnen met een begeleidingstraject onderzoeken we waar een kind op vastloopt. Dit maken wij inzichtelijk voor kind en ouders. Met deze informatie adviseren wij over de best passende aanpak om resultaat te boeken. Elk individu is namelijk anders en leert op zijn/haar eigen manier. Wij hebben onderzoeken op het gebied van rekenen, spelling, technisch lezen, begrijpend lezen en leerproblemen.

Scroll naar beneden en klik op het desbetreffende onderzoek voor meer informatie. 

 

Meer weten over ons aanbod?

Neem contact op of vraag een vrijblijvend gesprek aan

FAQ
Hoe weet ik waar een basisschoolleerling staat met rekenen, spelling, begrijpend of technisch lezen?

Praktijk Meester Andreas gebruikt hier landelijk genormeerde onderzoeken voor. Je hebt dan heel overzichtelijk wat een leerling wel en niet kan. Wij zetten dan in op de hiaten van de leerling.

Waarom doen jullie eerst een onderzoek bij basisschoolleerlingen voor rekenen, spelling, technisch lezen en begrijpend lezen?

Het is belangrijk om eerst in kaart te brengen wat de leerling wel en niet kan. Aan de hand van de resultaten worden de sessies voorbereid, zo sluiten we aan bij de leerbehoeften. 

06 40 42 29 17