Van onderzoek naar resultaat

De onderzoeken zetten we in om het beginpunt te meten en de hiaten te bepalen. Met de resultaten maken we een handelingsplan, op deze manier zetten we adequaat in voor de vakken rekenen, spelling, technisch lezen en begrijpend lezen. 

Meer weten over ons aanbod?

Neem contact op of vraag een vrijblijvend gesprek aan

`
Vraag & antwoord
Hoe weet ik waar een basisschoolleerling staat met rekenen, spelling, begrijpend of technisch lezen?

Praktijk Meester Andreas gebruikt hier landelijk genormeerde onderzoeken voor. Je hebt dan heel overzichtelijk wat een leerling wel en niet kan. Wij zetten dan in op de hiaten van de leerling.

Waarom doen jullie eerst een onderzoek bij basisschoolleerlingen voor rekenen, spelling, technisch lezen en begrijpend lezen?

Het is belangrijk om eerst in kaart te brengen wat de leerling wel en niet kan. Aan de hand van de resultaten worden de sessies voorbereid, zo sluiten we aan bij de leerbehoeften.