
- 5 lessen: € 42,50 per les
- 10 lessen: € 39,50 per les
Onder remedial teaching valt:
Tarieven
- 1 sessie remedial teaching € 67,-
Vmbo alle klassen, havo/vwo tot en met jaar 3:
- 5 lessen: € 42,50 per les
- 10 lessen: € 39,50 per les
Privéles middelbare school havo 4/5 en vwo 4/5/6:
- 5 lessen: € 47,50 per les
- 10 lessen: € 44,50 per les
Ik Leer Leren:
- Losse training individueel € 70,-
- Totaalpakket 5 trainingen individueel € 382,50 (incl. materiaal)
Jongens- en opvoedcoaching:
- 95,- per sessie
Onder psychomotorische remedial teaching valt:
- DominantieMatrix training
- Visuele training
- Ruimtelijk zicht & inzicht training
- Schrijfmotorische therapie
- LeesMatrix
- Woordbeeldtraining
- JaMaRa-rekenen
Tarieven
- 1 sessie psychomotorische remedial teaching € 82,50
- 5 trainingen: € 46,50 per training
- 10 trainingen € 43,50 per training
Lessen/begeleiding voor leerlingen/studenten met bijvoorbeeld AD(H)D, ASS, gedragsproblemen, leer- of motivatieproblemen.
- (S)Primair onderwijs en (S)voortgezet onderwijs € 67,- per les
Hier wordt een uur van de lessenkaart voor gebruikt.
Afmelden
U kunt zich tot tenminste 24 uur voor de afgesproken afspraak kosteloos afmelden. Een niet of niet binnen 24 uur afgezegde afspraak zijn wij genoodzaakt in rekening te brengen.
Eén-op-één onderwijs is de meest efficiënte onderwijsvorm om leerlingen verder te helpen. Deze individuele benadering geeft leerkrachten de kans om ondersteuning te geven op de leergebieden waar de leerling moeite mee heeft. Zo is het mogelijk om achterstanden in relatief korte tijd in te lopen. De leerkracht geeft uitleg, oefeningen op het juiste niveau en zorgt voor gevarieerde herhaling van de leerstof. Een zekere continuïteit is hierbij echter onontbeerlijk. Bij een frequente onderbreking van de instructie en begeleiding, zal de leerkracht vooral bezig zijn met de herhaling van het voorgaande. Het wordt dan moeilijk om nieuwe leerstof te behandelen, aangezien de basis onvoldoende beheerst wordt. Dat leerlingen soms ziek worden is onoverkomelijk. Het is echter in het belang van de leerling dat de les zo vaak mogelijk doorgang vindt.